У цьому році на VidCon, щорічному каліфорнійському фестивалі блогерів, YouTube представив кілька нових способів заробітку на відеохостингу.
Власники каналів можуть встановити до п’яти цінових категорій за контент і пропонувати привілеї для кожного рівня. У минулому році YouTube додав опцію членства за щомісячну плату в розмірі $ 4,99. За це фанати отримували ексклюзивні прямі трансляції і додаткові відео.
У супер-чати (чат з можливістю оплатити появу коментаря у верхній частині прямої трансляції), YouTube додав «Супер стікери», які користувачі можуть придбати за окрему плату.
Також, сервіс додав нових партнерів з виробництва Мерч. Серед них Crowdmade, DFTBA, Fanjoy, Represent і Rooster Teeth.
Платформа оголосила про виведення інструменту зі збору коштів «YouTube Giving» зі стадії бета-версії.
Разом з цими оновленнями YouTube представив навчальні плейлисти, які дозволять авторам каналів організовувати добірки відео по главам. YouTube також буде приховувати рекомендації зі сторінки перегляду, щоб звести до мінімуму відволікаючі фактори. Для початку ця функція буде доступна для тесту партнерам YouTube – Khan Academy, TED-Ed і Crash Course.
Leave a Comment