У новій рекламі Apple показала одну з головних переваг Face ID перед Touch ID

Американська Apple опублікувала забавну рекламу, в якій показала одну з головних переваг системи розпізнавання лиць Face ID перед Touch ID. Ролик був завантажений одним з офіційних акаунтів компанії на відеохостинг YouTube.

Відео називається Nap, що можна перевести як «короткий сон». У ньому герой дрімає на лежаку. Коли його сон перериває чергове повідомлення, він, щоб не тягнутися за смартфоном, просто відкриває очі, і це розблокувало iPhone за допомогою Face ID.

У кінці реклами з’являється напис «ще простіше і безпечніше, ніж Touch ID». Нагадаємо, що технологія вперше з’явилася в iPhone X, замінивши кнопку Home з Touch ID, щоб прискорити розблокування пристрою.

Реклама є частиною  останніх роликів  Apple, присвячених функціям конфіденційності. Виробник навіть почав  тестувати вхід в iCloud через Face ID або Touch ID.

Facebook Comments
Yulia Dimitrova:
Leave a Comment

This website uses cookies.