Американська Apple опублікувала забавну рекламу, в якій показала одну з головних переваг системи розпізнавання лиць Face ID перед Touch ID. Ролик був завантажений одним з офіційних акаунтів компанії на відеохостинг YouTube.
Відео називається Nap, що можна перевести як «короткий сон». У ньому герой дрімає на лежаку. Коли його сон перериває чергове повідомлення, він, щоб не тягнутися за смартфоном, просто відкриває очі, і це розблокувало iPhone за допомогою Face ID.
У кінці реклами з’являється напис «ще простіше і безпечніше, ніж Touch ID». Нагадаємо, що технологія вперше з’явилася в iPhone X, замінивши кнопку Home з Touch ID, щоб прискорити розблокування пристрою.
Реклама є частиною останніх роликів Apple, присвячених функціям конфіденційності. Виробник навіть почав тестувати вхід в iCloud через Face ID або Touch ID.
Leave a Comment