Фахівці Adobe спільно з вченими із Університету Берклі створили алгоритм, який допомагає визначити, чи використовувався Photoshop для редагування фотографії. Поки це лише експеримент, і робити з нього комерційний продукт в Adobe не планують.
Хоча ми пишаємося впливом Photoshop та інших продуктів Adobe на світ, ми також усвідомлюємо етнічний вплив нашої технології. Фейковий контент – серйозна і все більш актуальна проблема.
Алгоритм був спеціально навчений на визначення інструменту Liquify, який часто використовується для редагування форми особи. Для цього в компанії «показували» нейромережі два фото, одне з яких було оброблено, а друге – оригінальне.
Таким чином, алгоритм зміг впізнавати до 99% оброблених фото, тоді як неозброєним оком люди визначають лише 53%. При цьому алгоритм навіть може підказати, як відновити фото до початкового стану, але до кнопки «скасувати всі зміни» поки далеко.
Спотворення реальності в мережі вже давно стало нормою і новий алгоритм став лише першим кроком в боротьбі з цим. У компанії вже думають над створенням нейромереж, які могли б відстежувати зміна тону шкіри.
Leave a Comment