Судячи з усього, японська корпорація Sony насправді упустила ринок ігрових консолей нинішнього покоління. Вона заявила про те, що не стане брати участь у виставці E3 2019, а разом з тим і анонсувати приставку новітнього зразка в цьому році. Цим вирішили скористатися конкуренти, а якщо бути точним, то компанія Microsoft. Вона сьогодні, 9 червня 2019 року, офіційно представила консоль наступного покоління під назвою Xbox Scarlet, хоча в кінцевому підсумку, швидше за все, вона отримає іншу назву, як раніше вже бувало неодноразово. За кілька годин до початку головної ігрової виставки року американська корпорація надійшла дуже хитро.
Вона вирішила привернути увагу всього світу до консолі наступного покоління, зробивши це незвичайним чином. Для цього прямо перед головним входом з виставки E3 2019 за допомогою прожектора протягом декількох днів показували скорочення RGB (255,36,0), яке представляє з себе колір під назвою «Scarlet». Це кодове найменування нової консолі, а показували його не якісь сторонні особи, а офіційні співробітники американської корпорації Microsoft, роблячи це звичайно ж навмисно. Таким чином, тепер у Sony PlayStation 5 дуже великі проблеми.
Якщо врахувати, що консоль наступного покоління від японської корпорації анонсують лише через один рік, а новенький Xbox Scarlet вже фактично представив офіційно, справи у продукту Sony можуть піти дуже погано, тому що в його моменту виходу на ринок такий вже встигне сформуватися, в зв’язку з ніж переманити геймерів виявиться дуже і дуже важко. Першими іграми для консолі нового покоління повинні стати Bleeding Edge від Ninja Theory, Gears 5, а також, крім того Halo Infinite. Це лише невеликий список з того, що буде доступно гравцям на старті продажів.
Повні характеристики і особливості ігрової консолі наступного покоління компанія Microsoft розкриє вже сьогодні, 9 червня. Раніше множинні джерела повідомляли про те, що Xbox Scarlet – це приставка нового покоління, причому її вихід на ринок очікується саме в 2019 році. Виходить, що ряд інсайдерів мали рацію щодо того, що американська корпорація приділила створенню приставок наступного покоління набагато більше уваги, ніж її головний конкурент з Японії, тобто Sony. Гравцям же все це тільки на руку, тому що конкуренція завжди корисна в таких випадках.
Leave a Comment