Apple просить розробників розміщувати її кнопку для авторизації над Google і Facebook

У документі Human Interface Guidelines, який Apple докладає до нової системи авторизації на сторонніх сайтах Sign in with Apple, розробникам рекомендується розміщувати кнопку компанії над аналогічними сервісами конкурентів.

У макеті з вертикальним розташуванням елементів розміщуйте кнопку Sign in with Apple над іншими кнопками.

Документ також уточнює, що якщо в додатку вже використовуються кнопки для входу через сторонні сервіси, то розробники повинні запропонувати альтернативу у вигляді Sign in with Apple.

Human Interface Guidelines не є обов’язковим до застосування, але багато розробників вважають, що їх дотримання впливає на проходження рев’ю перед публікацією додатка в App Store.

Схожі кнопки для авторизації в сторонніх сервісах є у Facebook, Google, Twitter та інших великих інтернет-гравців. Використання таких систем позбавляє користувачів від придумування і введення імені користувача і пароля для різних додатків.

Кнопку Sign in with Apple, подану на WWDC 2019, розробники зможуть розміщувати на сайтах і в додатках для швидкої авторизації користувачі через обліковий запис Apple ID. Компанія обіцяє передавати мінімум приватної інформації і дозволить генерувати одноразовий Email-адреса для запобігання спам-атак.

Facebook Comments
Yulia Dimitrova:
Leave a Comment

This website uses cookies.