Чверть «автоматичних» дзвінків Google Duplex на ділі виконують люди

У минулому році Google представила систему Duplex на основі штучного інтелекту, яка автоматично подзвонить в заклад і забронює місце для користувача. Але тепер  з’ясувалося, що частина дзвінків здійснюється людьми. Оператори стежать за більшістю розмов і можуть втручатися в діалог.

Google відзвітувала про працездатність сервісу і поділилася статистикою. Так, приблизно в 25% випадках розмову починає жива людина з колл-центру, а в 15% дзвінків, які ініційовані алгоритмом ШІ, доводиться втручатися людям. Це відбувається через те, що система поки не може розібрати всі нюанси живої розмови.

У невеликому тестуванні The New York Times і зовсім з чотирьох бронювань через Google Duplex весь процес автоматично пройшов лише один раз. У розмові з виданням співробітник ресторану зізнався, що мова робота була практично не відрізняється від людського: він навіть вставляв паузи і «ммм».

Залучення людей-операторів всього лише спосіб перестрахуватися. Штучному інтелекту потрібно здійснити більшу кількість живих розмов, щоб не робити помилок. Як тільки ШІ буде достатньо досвідчений, від підтримки «живих» операторів відмовляться.   

Facebook Comments
Yulia Dimitrova:
Leave a Comment

This website uses cookies.