У минулому році Google представила систему Duplex на основі штучного інтелекту, яка автоматично подзвонить в заклад і забронює місце для користувача. Але тепер з’ясувалося, що частина дзвінків здійснюється людьми. Оператори стежать за більшістю розмов і можуть втручатися в діалог.
Google відзвітувала про працездатність сервісу і поділилася статистикою. Так, приблизно в 25% випадках розмову починає жива людина з колл-центру, а в 15% дзвінків, які ініційовані алгоритмом ШІ, доводиться втручатися людям. Це відбувається через те, що система поки не може розібрати всі нюанси живої розмови.
У невеликому тестуванні The New York Times і зовсім з чотирьох бронювань через Google Duplex весь процес автоматично пройшов лише один раз. У розмові з виданням співробітник ресторану зізнався, що мова робота була практично не відрізняється від людського: він навіть вставляв паузи і «ммм».
Залучення людей-операторів всього лише спосіб перестрахуватися. Штучному інтелекту потрібно здійснити більшу кількість живих розмов, щоб не робити помилок. Як тільки ШІ буде достатньо досвідчений, від підтримки «живих» операторів відмовляться.
Leave a Comment