Представлений на початку року проект найпотужнішою консолі у світі Mad Box може ніколи не втілитися в реальність. Про це заявив директор з онлайн-маркетингу французької ігрової студії Slightly Mad Studios Натан Белл.
У своєму інтерв’ю видавництву PCGamesInsider Белл пояснив, що джерелом проблеми виявився анонс сервісу Stadia від Google. Після цього найбільші інвестори стали відвертатися від Mad Box, переставши бачити перспективу консолей в порівнянні з сервісами хмарного геймінгу.
На даний момент у справі все ще два інвестори. Невідомо, якими виявляться їх фінальні плани.
Зараз майбутнє консолі під питанням – це все, що я можу сказати на даний момент.
Раніше у студії вже виникали проблеми при спробі реєстрації торгової марки через скарги іншій компанії зі схожим найменуванням Madbox. Slightly Mad Studios доведеться придумати іншу назву своєму дітищу.
Mad Box планувалася як найпотужніша ігрова консоль з існуючих. Приставка повинна була стати головним конкурентом PlayStation і Xbox, надаючи більш потужне рішення за ту ж вартість. Глава студії обіцяв геймплей в 60 кадрів при розширенні 4K, а також 90 кадрів на око (сумарно 180 fps) для VR-режиму. Реліз був намічений не раніше 2021 року.
Leave a Comment