На конференції AMP Conf 2019, що проходить в Токіо, Google анонсувала появу в мобільному «Пошуку» AMP Stories. Це класичні «історії», які присутні в Instagram, Snapchat та інших сервісах.
У «історіях» буде пропонуватися контент з сайтів, на яких реалізована підтримка технології Accelerated Mobile Pages – вона кешує та оптимізує онлайн-ресурси, видаючи їх користувачеві практично миттєво. Сайти з підтримкою AMP у видачі Google позначаються значком блискавки.
У перший час «історії» транслюватимуть контент про подорожі в окремому блоці в пошуковій видачі. Решта категорії з’являться пізніше.
Google також розповіла, що тепер AMP-сторінки почнуть відображати свої реальні адреси, а не оптимізованої версії, які закешові на серверах Google і з URL, що починаються часткою з google.com/amp/ . Це дозволить простіше ділитися посиланнями на сайти, хоча для цього довелося внести фундаментальні зміни в технологію.
Leave a Comment