У кінці березня Apple представила підписочну ігрову службу Arcade. За фіксовану щомісячну плату передплатники (власники пристроїв Apple) отримують необмежений доступ до висококласних по мобільних мірках ігор, які працюють як під iOS і Apple TV, так і під macOS.
Компанія прагне залучити в свій сервіс якомога більше якісних ігор і витрачає на них, якщо вірити даним інформаторів ресурсу Financial Times, сотні мільйонів доларів.
На кожну окрему гру Apple витрачає по кілька мільйонів і пропонує додаткові бонуси, якщо розробники готові зробити свої проекти тимчасовим ексклюзивом її платформ. Іншими словами, гра не повинна з’являтися якийсь час ні на Android, ні на ігрових консолях, ні на Windows.
Apple Arcade покликана відродити інтерес до якісних мобільних ігор в епоху безкоштовних проектів, що спираються на рекламу і мікроплатежі. Також, служба може допомогти Apple зміцнити свої позиції в протистоянні з Android і дати власникам macOS додатковий вибір ігор.
Leave a Comment