Google оголосила про запуск нової соціальної мережі Currents. Вона призначена для спілкування всередині організації для користувачів пакету G Suite.
Currents виконана у світлому дизайні Material Theme з фокусом на контент: за словами Google, новий продукт полегшує проведення дискусій, дозволяючи обмінюватися ідеями і збирати цінні відгуки співробітників.
До публічних повідомлень можна прикріплювати медіаконтент, а колеги зможуть їх коментувати. Адміністратори отримають доступ до аналітики, а пости керівників організації можуть бути закріплені в стрічці.
Потік повідомлень можна сортувати за хронологією або релевантністю – сервіс визначить, який контент найбільш важливий. Можна додавати пости тегами для спрощення пошуку.
Зараз проводиться бета-тестування Google Currens. Для того, щоб спробувати продукт, адміністратору організації в G Suite потрібно запросити доступ за спеціальним Email.
На початку квітня Google остаточно закрила соціальну мережу Google+ через недостатню популярність і проблеми із захищеністю даних користувачів.
Leave a Comment