Apple відповіла на претензії Spotify до магазину App Store

Apple відповіла на звинувачення Spotify в нерівному просуванні додатків в магазині App Store. На думку американського виробника, стрімінговий сервіс хоче збільшити свої доходи з майданчика, в який не вносить ніякого вкладу.

13 березня Spotify звернулася до Європейської комісії зі скаргою на Apple. На спеціальному сайті компанія розповіла, що власник App Store:

  • Постійно змінює правила безпеки, конфіденційності та якості, щоб поставити в невигідне становище конкурентів;
  • Виключає можливість вибору платіжної системи і бере комісію в 30%;
  • Не допускає Spotify до роботи з Siri і HomePod;
  • Періодично відхиляє додатки Spotify для Apple Watch;
  • Погрожував видалити додатки Spotify з App Store;
  • Відключив API для рекомендації підкастів після того, як Spotify оголосила про покупку двох компаній з цієї сфери.

При цьому, зазначила Spotify, деякі програми на кшталт Uber не платять комісію. Через неї стрімінговому сервісу доводилося відключати можливість оплати підписки в додатках для пристроїв Apple в різний час, а її активація вимагатиме збільшення цін для споживачів.

У результаті компанія зажадала рівних обмежень для всіх додатків, можливість вибирати платіжну систему, а також скасувати «несправедливі обмеження» на рекламу.

Через кілька днів Apple випустила публічну відповідь.

Spotify прагне зберегти за собою усіх переваг екосистеми App Store, в тому числі, значний дохід, без внесення будь-якого вкладу в цю екосистему

Претензії також оскаржені: Apple вказала, що схвалила більше 200 оновлень додатків Spotify, крім тих, які порушують правила, регулярно спілкується з розробниками сервісу з приводу впровадження Siri і AirPlay 2, а також розглянула і опублікувала Spotify для Apple Watch з тією ж швидкістю, що на інші додатки.

У відповідь на звинувачення в нерівних обмеженнях, Apple розповіла, що 84% програм нічого не платять компанії. До цього числа входять безкоштовні програми, монетизує тільки через рекламу, а також продають фізичні товари. Комісія в 30% знижується до 15% після першого року підписки.

На думку власника магазину, Spotify хоче залишати 100% доходу собі, користуючись «безпечною і надійною» платіжною системою, платформою для поширення додатків та інструментами розробки ПЗ Apple.

Facebook Comments
Yulia Dimitrova:
Leave a Comment

This website uses cookies.