Microsoft давно намагається інтегрувати Xbox Live на всілякі платформи, щоб створити єдине співтовариство для усіх гравців світу. Щоб програмістам було простіше інтегрувати їх систему в свої продукти, компанія анонсувала власні пакети ПО: SDK і Microsoft Game Stack (MSD).
Xbox Live для Android та iOS
Спершу презентували набір для розробки кроссплатформенного ПО (SDK) для творців ігор на iOS та Android, щоб додати повний функціонал Xbox Live в мобільний геймінг. Сюди входять: статистика та досягнення, списки друзів, клуби гравця, а також додаткові сімейні параметри.
Розробникам надана свобода вибирати, що саме вони захочуть додати у свої продукти з Xbox Live. Для гарантії конфіденційності та збереження даних Microsoft буде використовувати власну мережу для входу в систему.
Деякі мобільні продукти вже підтримують Xbox Live, але все це поки дітища Microsoft Studios. Карім Чоудрі, виконавчий директор, який відповідає за розвиток хмарних технологій, сумнівається в успішній інтеграції з PlayStation і ще не має попередніх домовленостей з Nintendo щодо Switch.
Microsoft Game Stack (MGS)
Перед щорічною конференцією розробників ігор GDC компанія також анонсує Microsoft Game Stack (MGS) – об’єднання найпотужніших інструментів і сервісів компанії з Azure і PlayFab – платформою, що допомагає створювати і запускати ігри через хмарні системи. PlayFab в минулому році перейшла до Microsoft. Це дозволить удосконалити розраховані на багато користувачів сервери, голосові чати і стабільність матчів.
MGS включає в себе: DirectX, Mixer, Power BI, Havok, Visual Studio, Simplygon, Windows, Xbox Live і Xbox Game Studios.
Заявлено, що Microsoft і далі продовжить робити акцент потокової передачі ігор через xCloud.
Leave a Comment