У жовтні 2018 року OnePlus розпочала рекламну кампанію смартфона OnePlus 6T. У одній з реклам маркетологи не тільки зробили неправдоподібно вузькі рамки, а й спробували приховати каплевидний виріз в екрані.
Вперше це помітив користувач Twitter з ніком pedropeguerojr. Реклама показувалася в Stories в Instagram.
Як виявилося, автори ролика використовували зовсім інший пристрій. У рекламі в одному кадрі показали смартфон з практично відсутніми рамками по периметру, але, насправді, у OnePlus 6T вони набагато ширші та є виступ у нижній частині.
OnePlus 6T – флагман з вирізом у формі краплі та підекранним сканером відбитків пальців. Смартфон комплектується 8-ядерним процесором Snapdragon 845 і 6,28-дюймовим екраном.
Facebook Comments
Leave a Comment