Окуляри IRL Glasses захищають від настирливої реклами

На вулицях мегаполісів щодня з’являється все більше цифрових рекламних щитів, що часом може сильно дратувати. Каліфорнійський стартап IRL Labs придумав вельми просте рішення цієї проблеми. Іван Кеш і Скотт Блю розробили спеціальні окуляри IRL Glasses, які виступають у якості фільтра від повсюдної реклами та допомагають людям відпочити від екранів.

«Не так давно телефони були прикріплені до стіни, телевізори важили як холодильники, а комп’ютери були розміром з мікроавтобус. Потім все змінилося. У світі спостерігається “бум” на дисплеї, які борються за нашу увагу (за даними NY Times, в 2018 році американці проводять 11 годин на день, дивлячись на екрани), що все частіше відволікає і порушує зв’язок між людьми. IRL Glasses роблять вас головним, щоб контролювати, коли і як вам працювати з екранами», – пишуть автори аксесуара.

Зовні IRL Glasses нічим не відрізняються від традиційних сонцезахисних окулярів. Одразу варто відзначити, що це не смарт-окуляри, і в них не використовується ніякої електроніки. На лінзи нанесено спеціальне поляризаційне покриття (TAC 1.1, Cat 3, UV 400), що захищає не тільки від ультрафіолетового випромінювання, але і блокує випромінювання від екранів.

У IRL Glasses при погляді на цифрові рекламні щити і телевізори користувач бачить чорні прямокутники, начебто всі дисплеї були б просто вимкнені.

Важливо відзначити, що окуляри «відключають» екрани тільки під певним кутом. Якщо ж лінзи перевернути на 90 градусів, то ніякого ефекту не буде. Крім того, на даний момент окуляри не здатні впоратися з дисплеями смартфонів і OLED-матрицями, але творці обіцяють це виправити.

Збір коштів на виробництво IRL Glasses здійснюється через Kickstarter. Поставки почнуться в квітні 2019 року. Стартова ціна окулярів становить $ 49.

Facebook Comments
Yulia Dimitrova:
Leave a Comment

This website uses cookies.