На вулицях мегаполісів щодня з’являється все більше цифрових рекламних щитів, що часом може сильно дратувати. Каліфорнійський стартап IRL Labs придумав вельми просте рішення цієї проблеми. Іван Кеш і Скотт Блю розробили спеціальні окуляри IRL Glasses, які виступають у якості фільтра від повсюдної реклами та допомагають людям відпочити від екранів.
«Не так давно телефони були прикріплені до стіни, телевізори важили як холодильники, а комп’ютери були розміром з мікроавтобус. Потім все змінилося. У світі спостерігається “бум” на дисплеї, які борються за нашу увагу (за даними NY Times, в 2018 році американці проводять 11 годин на день, дивлячись на екрани), що все частіше відволікає і порушує зв’язок між людьми. IRL Glasses роблять вас головним, щоб контролювати, коли і як вам працювати з екранами», – пишуть автори аксесуара.
Зовні IRL Glasses нічим не відрізняються від традиційних сонцезахисних окулярів. Одразу варто відзначити, що це не смарт-окуляри, і в них не використовується ніякої електроніки. На лінзи нанесено спеціальне поляризаційне покриття (TAC 1.1, Cat 3, UV 400), що захищає не тільки від ультрафіолетового випромінювання, але і блокує випромінювання від екранів.
У IRL Glasses при погляді на цифрові рекламні щити і телевізори користувач бачить чорні прямокутники, начебто всі дисплеї були б просто вимкнені.
Важливо відзначити, що окуляри «відключають» екрани тільки під певним кутом. Якщо ж лінзи перевернути на 90 градусів, то ніякого ефекту не буде. Крім того, на даний момент окуляри не здатні впоратися з дисплеями смартфонів і OLED-матрицями, але творці обіцяють це виправити.
Збір коштів на виробництво IRL Glasses здійснюється через Kickstarter. Поставки почнуться в квітні 2019 року. Стартова ціна окулярів становить $ 49.
Leave a Comment