Покупець нового iPhone XS Max зіткнувся з несподіваним браком

Проблеми з якістю зустрічаються не тільки у безіменних китайських смартфонів, але і у топових пристроїв іменитих виробників. Флагманський Apple iPhone XS Max зовсім недавно з’явився в продажі, проте, один з перших покупців вже зіткнувся з серйозним дефектом свого апарату відразу ж після розпакування.

Новоспечений власник топового смартфона замовив собі його через офіційний інтернет-магазин мобільного оператора Vodafone. І вже при першому включенні виявив на смартфоні за $ 1 099 дефект дисплея, який став помітний лише після включення пристрою.

Тонка біла смуга, що йде від правого краю вирізу у верхній частині екрану до самого його низу, добре видно на фотографії, яку власник доклав до свого повідомлення у Twitter. Примітно, що раніше з такою ж проблемою довелося зіткнутися власникам торішнього iPhone X – правда, смужка була зеленою.

Думки підписників у коментарях до твіту розділилися. Багато хто впевнений, що злощасна смуга – це заводський брак, тому Apple замінить смартфон на новий після звернення в службу контролю якості. Але серед читачів знайшлися і ті, хто пов’язує смугу з недобросовісним транспортуванням, в результаті якого і постраждав новенький гаджет. А один з коментаторів навіть припустив, що дефект намальований в Photoshop, і автор твіту просто вирішив прославитися своєю заявою.

Утім, в одному думки коментаторів сходяться: ніхто не хотів би побачити подібний дефект на своєму «яблучному» гаджет за тисячу з гаком доларів. Офіційних коментарів від Apple з приводу можливого браку дисплеїв iPhone XS Max поки не надходило.

Facebook Comments
Yulia Dimitrova:
Leave a Comment

This website uses cookies.